Reductorul GPL

Reductorul sau vaporizatorul este o componenta esentiala intr-o instalatie GPL. Acesta permite schimbul termic necesar pentru vaporizarea completa a GPL si reduce presiunea la valori aproape de cea atmosferica pentru combustibilul ce urmeaza a fi absorbit de motor.

Acesta extista in diferite versiuni:

PNEUMATIC pentru autovehicule cu carburator, cu UNITATE ELECTRONICA DE REDUCERE (fig. 21) pentru autovehiculele cu injectie electronica si TURBO pentru autovehiculele cu motor supraalimentat.

GPL intra in reductor printr-un niplu nr.24 si ajunge in prima camera (figura de jos A, pozitia A). In aceasta camera presiunea este constanta gratie dispozitivului 7,10 si 12. De fapt aceasta presiune depinde in mod esential de forta cu care jetul reactioneaza asupra diafragmei nr.10. Camera in care se desfasoara primul stadiu are un rol important in ceea ce priveste schimbultermic si permite GPL sa mentina temperatura perfecta pentru buna functionare a echipamentului.

Caldura necesara care vine de la lichidul de racire si soseste prin conexiunea nr.46 “intrare” prin conducte. Se scurge pe peretii compartimentului creat de corpul principal si capac si iese prin conexia nr.46 “iesire”. Dupa aceea, GPL trece prin conducta si ajunge la electrovalva GPL care va bloca sau va lasa liber drumul fluxului de GPL in functie de comanda primita.

GPL, care este acum vaporizat, trece in camera celui de-al doilea stadiu (fig.21C si 21D) prin diuza nr.17 unde presiunea este egala cu presiunea atmosferica.

Deschiderea diuzei (mare sau mica) depinde de levierul nr. 20 care impinge inchizatorul nr 16. Atunci, levierul este conectat la diafragma nr.6 si urmeaza actiunea diuzei (36A), care este ajustata din afara(fig.21C si 21D) si creaza opozitia necesara intre fortele ce lucreaza pe diafragma. In sfirsit, GPL iese din reductor prin conexiunea nr.39 unde este conectata conducta ce duce la mixer.

Reductorul pneumatic este diferit de cel anterior deoarece pe acesta in face sa functioneze presiunea creata de absorbtie, aceasta fiind cauzata de miscarea sau pornirea motorului.

In acest caz , bobina de la reductor este folosita exclusiv ca starter pentru pornirea la rece.

Este recomandat ca reductorul sa fie  instalat in pozitie verticala si paralel cu directia de rulare a autovehiculului. Acesta trebuie instalat intr-un loc accesibil pentru o mai usoara ajustare si intretinere.

Pentru programare/informatii despre conversia la GPL va rugam sa ne contactati la 0729 440130

In cazul in care sunteti interesat de cele mai bune servicii pentru autovehiculul dumneavoastra va rugam sa accesati pagina de

PRODUSE SI SERVICII

No Comments Yet.

Leave a comment