Multivalva GPL

Multivalva, care este localizata in recipientul de stocare GPL, constind intr-un grup mecanic complex care indeplineste mai multe functii precum:

a – Umplerea.

In timpul realimentarii, GPL, care vine de la punctul de incarcare trece prin multivalva. O multivalva buna nu va opune prea mare rezistenta la trecerea GPL pentru a se evita un timp prea lung de incarcare.

b – Limita de umplere.

Potrivit legii si din motive de securitate, recipientul de stocare nu trebuie umplut prea mult. Cantitatea maxima admisa este de 80% din capacitatea totala a recipientului. Restul (20%) va fi umplut de vapori GPL si va permite lichidului sa se dilate functie de eventualele cresteri de temperatura, dar fara a ocupa intreg volumul disponibil. Nu exista nici un fel de pericol in sensul obtinerii unor presiuni periculoase atit timp cit in rezervor exista destul loc pentru o mica cantitate de vapori. Pentru a obtine o limita de umplere corecta, multivalva este echipata cu un dispozitiv care este conectat la un flotor care se misca in momentul in care este atins nivelul maxim de umplere, blocind intratea GPL.

Sistemul este valid si sigur. Oricum, nu se exclude posibilitatea ca acestea sa poata fi inlocuite in viitor de dispozitive electronice mult mai precise.

c – Indicatorul de nivel

Se poate obtine o indicare a nivelului de GPL din recipient multumita unui cuplu de magneti din care, unul se afla in interiorul recipientului si este parte integranta a dispozitivelor conectate la flotor, iar celalalt se afla in afara si este parte integranta a unui indicator. Formatul este in general impartit in patru parti plus una de rezerva.

Multivalva poate fi echipata cu traductori electronici atunci cind citirea este dificila din cauza pozitiei recipientului sau la cererea clientului.

Aceste traductoare sunt conectate la circuitele respective si ii afiseaza conducatorului auto nivelul combustibilului prin avertizare luminoasa sau alte sisteme analogice.

d – Drenarea GPL

Multivalva permite drenarea GPL in faza lichida multumita unei conducte de absorbtie pozitionata spre partea de jos a recipientului. In orice caz, multivalva trebuie sa aiba niste sectiuni de trecere pentru a permite trecerea valorilor maxime cerute de motor, fara pierderi excesive.

 f – Supraumplere

Acest dispozitiv este numit “supapa de supraumplere”, se gaseste in interiorul multivalvei si este pozitionata pe conducta pentru drenarea GPL : este un sistem care opreste fluxul cind acesta depaseste anumite valori de calibrare.

De fapt, supapa de supraumplere trebuie sa opreasca scurgerile de gaz in cazul in care apar ruperi ale conductei care duce la motor in caz de accidente. Oricum, interventia acesteia este limitata la cazuri extrem de rare. Este important de notat ca blocarea nu trebuie sa fie ermetica pentru ca poate aparea posibilitatea resetarii.

Pentru programare/informatii despre conversia la GPL va rugam sa ne contactati la 0729 440130

In cazul in care sunteti interesat de cele mai bune servicii pentru autovehiculul dumneavoastra va rugam sa accesati pagina de

PRODUSE SI SERVICII

No Comments Yet.

Leave a comment